Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

pátek 23. prosince 2011

My TOP 10 - 2011 - series #2

4. Primeval/Pravěk útočí


Ehm...Připravte se na popis dlouhej jako káva (ano, káva, ne kráva :D)..Dlouho jsem uvažoval, že tohle dám na první místo místo American Horror Story, ale nakonec jsem se rozhodl to dát na druhý, což, jak vidíte, taky nevyšlo... Takže to vyšlo až na čtvrtý místo.
K tomuhle seriálu nemám comment, protože kdybych neznal American Horror Story, tak to rozhodně na prvnim místě je. Jak už název napovídá, jde tam o pravěk, ale i o budoucnost. Hlavně budoucnost lidstva. Tenhle seriál jsem poprvý viděl asi před třema lety, v jedenácti, takže jsem tomu moc nerozuměl. :D Ale teď?? Nehorázný bláznovství mě postihlo... Nikdy mě pravěk moc nebral, ale na tomhle se mi nejvíc líbí spojení dneška a pravěku. Nechci spoilerovat, ale anomálie jsou tady fakt bezvadný. Někteří lidi mě tam opravdu serou, hlavně Helen Cutterová. Naštěstí na konci třetí série umře..Díkybohu...Každej seriál má svý chyby, a tady největší chyba asi je, že na konci první série zmizela jedna důležitá osoba a místo ní se objevila úplně stejná, ale byla úplně jiná (pochopíte, až se na to podíváte), a za tři série nevysvětlili, jak se to vlastně stalo. Doufám, že na to zapomněli. 
     Tenhle seriál, na to, že začal v roce 2006 má opravdu úžasný efekty, v té době naprosto neznámý herecký obsazení. Ta hrstka lidí je teď nejslavnější v Británii...Ehm, teda asi ale po pomalu vyhasínajícím Danielu Radcliffovi :D... 
      Zatím je natočeno pět sérií, po internetu koluje zpráva, že Primeval zrušili..Doufám, že to není pravda...Teď jenom čekám na film, který bude příští rok. Bude se jmenovat Primeval: New World a co jsem slyšel, tak tam bude jiné herecké obsazení...No jestli jo, tak nevím, jestli se na to těším, protože nechci, aby mi poslední dva lidi z původního týmu "umřeli."
    Mě už jenom naštvalo, když mi zabili nejlepší postavu z celého seriálu...Normálně si ty tvůrci myslí, že ho dokážou nahradit nějakym chlapem z budoucnosti, kterej si ani nejdřív nepamatuje svý vlastní jméno. Nick Cutter 4ever, fakt že jo...


Popis: Osm let uplynulo od tajemného zmizení manželky profesora Nicka Cuttera. Helen Cutter měla provádět výzkum v lesích, který se týkal neznámého obrovského zvířete. Po 8 letech se její manžel dostává na stejné místo za stejným účelem, ale nečekaně objeví kromě obrovského dinosaura také zvláštní anomálie. Ta dovoluje procházet mezi dvěma obdobími v historii země. Mezi přítomností a velmi vzdálenou minulostí, obdobím Křídy. Po tomto obrovském objevu je profesor Cutter a jeho výzkumný tým nucen stát se tajným vyšetřovacím týmem vytvořeným Ministerstvem vnitra. Postupně začnou odkrývat tajemství existence a hlavně vzniku anomálií, které se začnou objevovat velmi často a na velmi zvláštních místech. K tomu všemu se ještě profesoru Cutterovi začíná zjevovat jeho pravděpodobně mrtvá manželka Helen..







2 komentáře:

  1. Tak o tom jsem ještě neslyšela, ale vypadá to zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se na to určitě podívej, je to něco úžasnýho...

    OdpovědětVymazat