Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

středa 21. prosince 2011

My TOP 10 - 2011 - series #1

1. American Horror Story

American Horror Story si u mě na dlouhou dobu vyžádalo první místo. Strašidelnější seriál už na obrazovkách opravdu dlouho nebyl. Neni to ani tak moc o nadpřirozenu, jenom spíš o duchách. Je tam spousta mých oblíbených herců, takže o důvod víc se na to koukat.


Teoreticky k tomu nemám co dodat, protože je to prostě nejlepší seriál letošní sezóny!


Popis: Seriál vypráví příběh páru, který se kvůli osobním problémům přestěhoval z Bostonu do okolí Los Angeles. Jenomže v domě, kde se chystají usadit, straší. Pokud máte jenom trochu rádi klasické horory, je tohle seriál pro vás. Najdete tam trochu z Osvícení, trochu z Rosemary má děťátko, trochu z Pod povrchem, trochu z Domu v růžích, trochu z Ti druzí..


2. Once Upon A Time / Bylo nebylo


Ehm, dobře...Pohádky mě opravdu braly jenom v dětství, ale prostě jsem se na to musel podívat. Po pilotním díle jsem se málem opravdu po**al :), protože nikdy jsem žádnou lepší "pohádku" neviděl. A nejvíce se mi líbí spojení pohádek a dnešního světa. Nemám k tomu opravdu co dodat, prostě to je úža seriál. A hned po seriálu V (ano, opravdu název V) je to nejlepší seriál od ABC s takovými efekty.


Popis: Co byste dělali, kdyby si vás po deseti letech našel syn, kterého jste kdysi dali k adopci, a tvrdil, že jste dcerou Sněhurky a prince Krasoně? Co kdyby vás přesvědčoval, že pochází z města, které je plné pohádkových postav? A co kdyby vážně mluvil pravdu?


3. The Walking Dead / Živí mrtví (ježiši )


Musim to komentovat?? Zombíci mě berou od Resident Evil pomalu víc, než cokoli jinýho nadpřirozenýho. Ikdyž musim připustit, že druhá série je opravdu slabá...Skoro žádná akce, začínají z toho bejt takový americký Rodinný pouta nebo Ulice. AMC získal objednávku na třetí sérii, tak uvidíme. Běží druhá série, tak doufám, že na konci února, kdy skončí přestávka, se to začně alespoň trochu rozjíždět. 







































2 komentáře:

  1. Mě upřímně zaujal seriál Once upon a time. To já zase pohádky můžu a tohle z ní hezky praštěně. :))

    OdpovědětVymazat