Aktuality

28. 5. 2014 - Nejpíš sem už asi nikdo nechodí (ani se nedivím, když poslední článek byl přidanej skoro před rokem), ale kdyby náhodou, tak začínám znova bloggerovat. Nebudu sem určitě dávat články každý den, ale tak třikrát do týdne snad ano :3 Začnu buďto ještě dnes, nebo zítra. Dylan.

sobota 31. prosince 2011

Moje knihovnička

Nakonec jsem se rozhodl po dlouhém přemlouvání i já, že uveřejním svojí knihovničku, což jsem vůbec nechtěl? Ale... Tady to máte: 

Celkový pohled: No dobrá, já vím, knížek opravdu moc není. Ehm, nechci nic říkat, ale v tom únoru a březnu jsem opravdu ty peníze měl. Ale od dubna ( a snad i nadále ) nemám ani vindru. Proto je jich tam tak málo. 
     A ještě to není všechno, asi 10 knížek mi v knihovničce chybí. Mám to rozpůjčený, takže jsem to takhle urovnal tak nějak pro vás. 
     Někteří si myslí, že knihovnička je jenom nábytek. No jo, takovýhle lidi si toho asi neváží. Moje knihovnička není nábytek. Moje knihovnička je moje potěšení ze života, ukazuje mi, že život nemusí být "na hovno," je to prostě moje radost..
     Jak říkám, knih není moc, ale začínám si šetřit, takže vám sem budu dávat pravidelně jednou měsíčně knížky, které jsem si za ten měsíc koupil.
     Dost už bylo povídání, teď k jednotlivým poličkám: 

Horní polička: Hush Hush Saga (Zavržený, Crescendo, Ticho) - pouze Zavržený, Crescendo a Ticho půjčení kamarádce. Od Beccy Fitzpatrick - série byla nad moje očekávání.
Trilogie Chaos (Hlas nože, Temný ráj, Válka hluku) - pouze první a druhý díl, třetí vyjde na jaře. Od Patricka Nesse - ehm..co dodat? Někteří jste už možná četli moji recenzi na první díl, takže k týhle sérii no comment. Počkejte si na recenzi druhého dílu.
Vlci z Mercy Falls (Mrazení, Váhání, Splynutí) - všechny tři. Od Maggie Stiefvaterové - ehm...už od února si chci koupit druhý díl. Vždycky jsem si ale koupil něco jiného. Ale konečně ho mám, takže až dočtu, co čtu, vrhnu se hned na druhý a třetí díl. 
Škola Noci (Označená, Zrazená, Vyvolená, Nezkrotná, Pronásledovaná, Pokoušená, Vyhořelá, Probuzená, Předurčená, Ukrytá - Skrytá - ještě se neví) - pouze první tři díly, jak říkám, od dubna nejsou prašule a přišel jsem na to teprve v březnu, ale chystám se dokoupit všechno do Probuzené (ostatní nevyšlo). Od P.C.castové a Kristin Castové - taky no comment. Nejlepší knižní série - teda až po Chaosu .- co jsem kdy četl. Mnohem lepší než Vampýrská akademie. Ale přece jenom musím uznat, že nesnáším Zoey. Děvka.
Upíří Deníky (Probuzení, Souboj, Zášť, Temné shledání, Návrat, Soumrak, Zajetí, Osvobození, Před půlnocí) - všechny, co zatím vyšly. Od Lisy Jane Smithové - Co říct? Určitě jste četli moji recenzi. Odpad!! Naprostej odpad!! Co se týče knih, samozřejmě. Jediná přijatelný výmluva proč říct, proč to čtu, je ta, že nemám rád nedokončený série, takže to musim číst. A nesmí mi to chybět v knihovničce, kvůli obálkám, samozřejmě. 
Stefanovy deníky (Zrození, Chuť krve, Prokletí) - první díl, druhý půjčený kamarádce. Na třetí netrpělivě čekám, až vyjde. Od Kevina Williamsona a Julie Plecové - Rozhodně lepší, než Upíří Deníky, páč je to podle seriálu. Miluju to...
Tajný kruh (Zasvěcení, Otrokyně, Moc) - první a druhý díl, třetí jsem si objednal 29. prosince, takže co nevidět dorazí. Od Lisy Jane Smithové - Po tom, co jsem si přečetl první díl, jsem se hned okamžitě přesvědčil, že Smithová neumí psát. Dobře, bylo to napsáno líp než Upíří Deníky, ale stejně je to prostě nuda. Seriálové zpracování je zase opět o mnoho lepší. 
Bílý tesák - existuje jenom jeden díl, a ten také mám. Od Jacka Londona - Hrozně se mi to líbilo. Hrozně moc. Ani nevím, proč se mi to líbilo, ale líbilo. 

Prostřední polička: Svorní Gambusíni a jiné příběhy - všechny povídky v jednom od Jaroslava Foglara - První knížka, kterou jsem kdy přečetl. Knížka mého dětství. Ale i teď si přečtu Chatu v Jezerní kotlině, nejlepší povídku od Foglara.
Swamp Thing: Bažináč (Láska a smrt, Svatozář z much, Sirná skočná, Dole mezi mrtvými, Pog, Opuštěné domy, Svěcení jara) - pouze první díl, ostatní nemám, ale četl jsem je půjčené z knihovny. Od Alana Moorea - Nahota, zombie a horor. Tři slova, do kterých bych to shrnul. Ale bylo to dobré. 
Drákulův host - existuje pouze tento díl, a ten já mám. Od Brama Stokera - Legendární spisovatel, co napsal Drákulu. Drákula se mi nelíbil, takže nevím, jestli se mi bude líbit tohle, dostal jsem to k Vánocům a zatím se na to nechystám, mám toho teď moc.
Delfín Flipper (Flipper, Flipperův únos) - mám druhý díl, první jsem si půjčil z knihovny. Od Betsy Ginsburghové - Jako malý jsem prý měl rád televizní zpracování, takže jsem se vrhnul i na knižní zpracování. A víte co? Máma měla si pravdu. Flipper mě dost bavil.
Lovci mamutů - existuje pouze jeden díl, a i ten já mám. Od Eduarda Štorcha - Čtení v páté třídě. Od té doby jsem to četl asi dvakrát. Na táboře a doma. A ano, baví mě to. Má to děj. A to české knížky postrádají. Kniha mého dětství.
Boříkovy lapálie (Boříkovy lapálie, Boříkovy lapálie II, Pekelná třída) - pouze první díl, zbytek jsem nečetl. Další kniha mého dětství. Od Vojtěcha Steklače - Boříkovy lapálie jsou vtipný. Teď už by mě to asi ale nebavilo, takže na další díly se  nechystám. 
Účastníci zájezdu - existuje jeden díl, a ten já mám. Od Michala Wiewegha - No co, nesmějte si, ani nevim proč jsem si to tenkrát koupil. Samozřejmě je to dobrý. Ale film je lepší. To samý u Románu pro muže a pro ženy. 
Co by měli kluci vědět o lásce - Jeden díl. Od Sylvie Schneiderové - Ehm, opět se nesmějte. Od matky. Mimochodem, všechno jsem věděl, až na pojem interrupce. Nechápu, proč tam rovnou nenapsala potrat, kráva. :D
Co se to tam dole děje? - jeden díl. Od Carren Grawellové - Ehm, zase se nesmějte. Z týhle knížky opravdu chcípam. Ty obrázky tam, no omg. :D
Encyklopedie pro kluky - jeden díl. Od Marca Aumonta - už no comment radši tady těch knih, ty vole. :D
Sám doma - v knížní podobě vyšel pouze jeden díl. Od Todda Strassera - Filmy Sám doma naprosto miluju. Kniha je podle filmu, takže doslovná slova a tak, což je super. Navíc to má asi osmdesát stránek, takže tak na odreagování dobrá knížka. 
Slovanské pohádky - Pouze jeden díl. Od Karla Jaromíra Erbena - další pohádky mýho dětství. Tři zlaté vlasy Děda Vševěda, Krása nesmírná apod... 
Odkaz dračích Jezdců (Eragon, Eldest, Brisingr, Inheritance) - pouze první dva díly, třetí nemám a čtvrtý ještě nevyšel. Od Christophera Paoliniho - Nemám slov. Naprosto dechberoucí série. Nehorázně mě ale naštvalo, že filmové zpracování byl naprostý propadák. Nevadilo by mi, že to mělo hodinu a půl, ale vždyť oni do toho narvali půlku filmu. Mnoho důležitých scén tam nebylo. A naštvalo mě taky, že nebude filmové zpracování dvojky a trojky. Ale, zase, díkybohu, bylo by to hrozný.
Letopisy Narnie (Čarodějův synovec, Lev, čarodějnice a skříň, Kůň a jeho chlapec, Princ Kaspian, Plavba Jitřního poutníka, Stříbrná židle, Poslední bitva) - mám všech sedm dílů, první má půjčený kamarád. Od Cliva Staplese Lewise - Zase nemám slov!! Tady i filmové zpracování bylo dokonalé, jenom ta Plavba Jitřního Poutníka byla trošililinku slabá. A teď jedna rada. Čtěte knihy přesně jak jdou za sebou, neřiďte se podle filmů. 
Strašidlo po telefonu - pouze jeden díl. Od Ivy Ibbotsonové -  Nejdříve jsem chtěl napsat, že je to další knížka mého dětství, ale není. Mám ji dva roky. A pořád jí miluju. A vy, kteří jste ji četli, se mi nesmějte.
Deltora (Lesy Hrůzovlády, Jezero Prokletí, Město krys, Poušť zkázy, Hora děsu, Labyrint bestie, Údolí ztracených, Návrat do Del, Jeskyně strachu, Ostrov přeludů, Země stínů, Dračí hnízdo, Brána stínů, Ostrov smrti, Jižní sestra) - vlastním pouze Ostrov smrti, zbytek jsem četl z knihovny. Od Emilly Roddaové - Naprosto úžasný!! Ale kniha postrádá trochu napětí. Ale super to je...tTrošku jsem se i bál..:D
Most do země Terabithia - pouze jeden díl. Od Katherine Patersonové - Ježiši..Nemám commnet..Knižní i filmové zpracování naprosto úžasné, má toděj, má to napětí, má to všechno, co potřebuje knížka pro děti...Naprosto úžasné. 

Dolní polička: Čtyřlístek (Zachraňte Lidušku, Strašidla v nesnázích, Skvělé a Slavné příběhy Čtyřlístku) - všechno, co je zde napsáné, můžete i vidět. Od Jaroslava Němečka - Další pohádky mýho dětství. I postavičky, které mě provázely celým mým vývojem. Druhá postavička byla Kačer Donald. I teď si občas Čtyřlístek přečtu.
Příhody malého indiána (Yakari a Králík Nanabozo, Yakari a Velký orel, Yakari a bílý bizon, Yakari a Bobří hráz, Yakari a Medvěd Grizzly, Yakari a Malý Blesk) - vlastním pouze Králíka a Orla. Od Deriba Joba - pořád čtu. Pořád...Další knížky mýho dětství...
Letopisy Narnie: Filmové dobrodružství - existujou další průvodci filmem, ale mám jenom tohoto. Od Walta Disneyho - Ehm,..Co dodat k průvodci?
Svět kanibalů - existuje jenom toto. Od Roberta Ripleyho - Myslim si, že nemusim představovat Roberta Ripleyho a jeho "Believe or Not." Dechberoucí knížky. 
Harry Potter (Kámen mudrců, Tajemná komnata, Vězeň z Azkabanu, Ohnivý pohár, Fénixův řád, Princ dvojí krve, Relikvie smrti) - všechny díly, první dva ve formátu A4. Od Joanne Kathlyn Rowlingové - Harry Potter..Nemusím představovat..Osobně si myslím, že nejslabší film byl Relikvie Smrti 1.část a nejsilnější kniha Vězeň z Azkabanu.
Spiknutí Grálu (Nejskrytější tajemství) - oba dva díly. Od Lynn Scholesové - Archeologické nálezy minulosti. Každému to může přijít jako trapná záležitost..Mě rozhodně ne...
Dylan Dog (Probuzení nemrtvých, Prokletí, Manilla) -  vlastním vše, co vidíte. Od komiksových autorů - Naprosto dechberoucí komiks.

Tak, doufám, že se vám aspoň troška mé knihovničky líbila. :) ;)





25 komentářů:

  1. Pěkná sbírka :) Taky bych jenom utrácela za knížky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) To já furt :)) Kdybych měl mít ty knihy z knihovny doma, tak nešlapu po pokoji :D

    OdpovědětVymazat
  3. Co z knihovny, ale z knihkupectví. :D Všechny ty nový voňavý knížky..Nikdy nevím, kterou si mám koupit dřív. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně...Od února do listopadu jsem tam jezdil jenom pro Váhání. Ale vždycky jsem si koupil něco jinýho.:D

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, to je normální :D Hlavně když chceš jednu knížku a oni ji tam nakonec nemají. Tak co máš dělat. S prázdnou odejít z knihkupectví? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hele mě se teda ještě nikdy nestalo, že by tam něco neměli :D Počkat, jednou tam vlastně neměli VA krvavý slib :D sem musel odejít s prázdnou..:D No jo stává se :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to bych byla fakt naštvaná. Zrovna 4. díl. :D Já si pamatuju, jak jsem si každý den po škole chodila kupovat další díl VA. Ty prodavačky už mě museli znát a kroutit hlavou nad tím, proč si je nekoupím všechny naráz. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já si je taky kupoval zvlášť :D Ale stejně...Škola noci je lepší než VA a trvám si na svym...!! Co myslíš ty?? VA, co?? :D
    Fajn, no..:D

    OdpovědětVymazat
  9. Školu noci jsem ještě nečetla, ale mám ji na seznamu. ;) Mně teda kamarádka doporučila VA a od té doby čtu jenom fantasy. Ještě před půl rokem jsem četla romány od Lanczový :D
    VA je moje srdcová záležitost. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý, nic neříkám...Tak si Školu noci přečti a pak mi mapiš jak se ti líbil aspoň první díl...Jo a ještě bych mohl doporučit Chaos :)) OD PAtricka Nesse

    OdpovědětVymazat
  11. To je zas moje srdcová záležitost!!

    OdpovědětVymazat
  12. Mám na seznamu. :) Až si je přečtu, tak dám vědět ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Dej vědět :)) Kdyžtak na fb http://www.facebook.com/profile.php?id=1541101402, nebo na mail...dylan-bennett@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já si tě přidám na fb ;) Tam jsem přece jen častěji :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj máš super knihovničku ;) A jak tam máš ty knížky od mámy, jsem se válela smíchy :D Jo a super blog ;) přidám si ho do oblíbených stránek :DDD

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju :) Ehm..no maminka si myslí, že bych se měl vzdělat..:D Už jsem ale dávno byl, tak co :D

    OdpovědětVymazat
  17. :DDD Taky mám doma takovou "knížku" --> pro holky :DD a vytvářím si blog o knížkách :) (nic světobornýho, ale těch knížek, co chci přečíst je tak moc, že si to musim nějak sepsat :D )

    OdpovědětVymazat
  18. Tak mi dáš na něj odkaz, viď?? :)

    OdpovědětVymazat
  19. :D ok ... http://www.eliss-book-notes.blogspot.com/ :) (Jo a zatim tam skoro nic není :D --> musim doplnit ;) )

    OdpovědětVymazat
  20. Zrovna čtu sérii Hush, Hush a moc jsem od toho neočekávala, ale o to více mě to překvapilo. Z prvního dílu jsem byla nadšená tak moc, že jsem ho musela přečíst během dvou dnů. Druhý díl jsem začala včera a je stejně zajímavý jako ten první. A mám asi tak sto dalších knížek na mém nekonečně dlouhém seznamu, které mám v plánu si koupit a přečíst, jen bych momentálně potřebovala vyhrát milion :-D Tajný kruh - měla jsem v plánu si knížky přečíst, naštěstí jsem si to rozmyslela, protože po přečtení prvních dvou dílů Upířích deníků jsem byla naprosto znechucená. Tohle byly vážně zbytečně vyhozené peníze, protože jak už jsi výše psal, Smithová vážně neumí psát.
    Mimochodem, četl jsi Vampýrskou Akademii od Richelle Mead? Jestli ne, tak vřele doporučuju. Richelle píše skvěle a všech 6 knížek jsem přečetla téměř jedním dechem.

    OdpovědětVymazat
  21. Upíří deníky jsou blbost, to jo..Ale Tajnej kruh neni tak špatnej..Jo, Vampýrskou akademii jsem četl..Ujde, ale víc mě baví Škola noci.Vsadim se, že tebe Škola noci nebaví co?

    OdpovědětVymazat
  22. No nechci byt zla ale chaba sbirka my mame doma přes 300 knížek :D ja jsem manial na knihy

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je starý, že jo...Dneska už jich mám zase o 100 víc...těch 400 knížek tu bude určitě...sice nejsou prachy, ale mám kupony..

    OdpovědětVymazat